familjenperssons

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Persson - 5 november 2010 08:53


Denna fina bild tog Maria på Albin igår den är verkligen så fin min fina pojk mamma älskar dig     

Av Emma Persson - 4 november 2010 09:45

Idag ska jag och Albin umgås med Maria och hennes lilla Auleen. Det skiljer ungefär 3 veckor mellan dom ungefär. Vi ska gå runt lillfjärden men först kommer hon förbi mig så går vi härifrån :) Tobbe får vara hemma och ha lite egen tid han medans jag är ute och vandrar sen kommer han ner till stan senare så ska vi hyra film och så. Det blir våran dag idag :) Ska ta lite kort med tänkte jag med som jag kan lägga upp här sen :) Annars är allt underbart lycklig i mit hjärta är jag!!

Av Emma Persson - 3 november 2010 18:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Persson - 3 november 2010 11:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Persson - 3 november 2010 10:59

Undrar om någon vet nån bra sida på nätet som har mamma kläder till bra pris helst sköna byxor. Måste ha något som sitter skönt och bra nu när magen börjar bli så stor redan går just nu mest i mina sköna mamma byxor med en lång midja som sitter perfekt men skulle vilja ha fler och välja på. Hade leggins med albin mest det funkar alltid men nu när magen börjar bli stor som sagt så sitter inte det lika skönt. Eller om någon som läser min blogg som har mammakläder och vill sälja säg till så är jag intresserad i alla fall!!!



Av Emma Persson - 3 november 2010 10:48

Idag tog vi alla 3 sovmorgon till klockan 9 helt underbart var det. Albin vakna vid halv 7 och ville ha mat men somna sedan om igen och sov till 9 sen gick vi alla upp och åt god frukost. Var längesen man sov så länge det var innan albin kom det men sovmorgon i bland det behövs allt :) Idag ska vi tvätta 12-15 massor med tvätt så det är dagens göra. Sen får vi se om det blir någon visning av lägenheten med som vi nu bor i totalt var det 14 som la i intresse men bara 5 får visning så nu får man se till folk hör av sig och vill komma och kolla så ska städa lite med här hemma idag de är våran onsdag just nu.





Av Emma Persson - 2 november 2010 17:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Persson - 2 november 2010 16:14

Idag tog vi oss ner mot och leta efter present åt Thindra *Sandras dotter* som fyller 4 år nästa söndag inte lätt och veta vad man ska handla till en tjej som har allt nästan :) Men till slut så hitta vi en present som vi tror passar perfekt till hösten och vintern mysig och go :) Sen for vi hemåt efter det och nu är tobbe på affären och handlar ersättning och jag lagar mat blir Korvstroganoff och ris med en god sallad mums :D 


Lite bilder från promenaden



   



   


Vad kan det vara i paketet tro hihi :)      

Presentation


Emma heter jag och är 21 år gammal och bor tillsammans med min sambo och vår son Albin som kom till oss juli 2010. Vi väntar nu nummer 2 som räknas komma till Maj 2011 till oss. Här kommer jag skriva om livet som mamma och sambo och våran vardag.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Facebook


Skapa flashcards