familjenperssons

Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Måndag

Av Emma Persson - 1 november 2010 09:45

Natten har vart helt underbar känns som nätterna är dom samma nu har kommit in i rytmnen nu i alla fall albin. han somnar på kvällarna utan skrik och protest äter sin flaska och vi lägger ned han i sängen och han lägger huvudet på kudden och somnar på en gång sen sover han hela nätter fram till 5-6 tiden på morgonen och vill ha mat sen somnar han om igen och kan sova fram till halv 8-8 tiden :) Helt underbart både för oss och för honom alla glada och piga här hemma :D  Troll unge.. Idag måndag ska vi som varje vecka handla inför veckan som kommer och det gör vi alltid på MAxi ska även på dollar en tripp idag med och handla lie små saker som behövs. Just nu sitter tobbe och pluggar lite och albin sover middag som varje dag denna tidpunkt och här sitter jag och njuer av livet som är underbart just nu :) Magen mår bara bra den växer och växer älskar detta    Just idag känns allt underbart :)



 
 
Malin, Mamma till Zelina

Malin, Mamma till Zelina

1 november 2010 11:42

Kan du inte börja lägga ut magbilder snart :) hihi så vi får se hur den växer.

http://mammaflikkan.blogg.se

 
Sofie o Texas

Sofie o Texas

1 november 2010 12:51

Härligt o höra att du mår så bra gumman!

http://daughterofrock.blogspot.com

 
Pyttianna

Pyttianna

1 november 2010 16:53

Härligt att det känns underbart idag :)

Tackar så mkt! Det blev verkligen en lyckad dag! Skall ni döpa?

Kram

http://www.pyttianna.se

 
Fiffi

Fiffi

1 november 2010 19:42

Sv: Tack! Det är ju inte där jag vill vara än men en bit på vägen iaf!
Hoppas allt är bra med dig/er!

http://prinsessbakelsen.blogg.se

 
Malin, Mamma till Zelina

Malin, Mamma till Zelina

1 november 2010 21:46

hur mår ni idag då?

http://mammaflikkan.blogg.se

 
Jessica ♥ Gravid

Jessica ♥ Gravid

2 november 2010 12:06

Du får va med i min tävling om en Bola gravidsmycke, om du inte redan har en :)

http://www.lovelyeverafter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Persson - 20 november 2010 20:29

Nu bloggar jag på blogg.se så nu hittar ni mig där och min nya blogg. Kommer fortsätta skriva om våran vardag där och alla inlägg kommer vara öppen för alla :) Adress : www.familjenperssonss.blogg.se     P.s Min design kommer upp snart :) ...

Av Emma Persson - 13 november 2010 11:00

Idag sov vi alla 3 till klockan halv 9 underbart skönt var det utvilad med andra ord :) Idag kommer Maria med familj på besök och ska fika tårta och umgås med det ska bli trevligt. Albin sover sin lilla tur nu och jag ska städa lite och sen ta en dus...

Av Emma Persson - 12 november 2010 09:23

Veckan bästa dag är här och jag är glad för jag och min son sov till halv 9 :) Idag ska jag och Albin handla på Maxi med tobbes pappa medans tobbe är i skolan så slipper vi göra det så sent i eftermiddag. Ska handla present till tobbe till fars dag o...

Av Emma Persson - 10 november 2010 13:53


Idag ska vi fira våran dag min och tobbes. Vi firar i morgon 4 år men eftersom tobbe går i skolan i morgon och sen ska bort på kvällen så firar vi vår dag idag i stället. Så ikväll ska vi mumsa kex, ost, vindruvor, och cider :)      ...

Av Emma Persson - 10 november 2010 13:49

Släppte ut katterna nyss på vår balkong och skulle se hur dom reagera med snön tog lite bilder på dom :)                     ...

Presentation


Emma heter jag och är 21 år gammal och bor tillsammans med min sambo och vår son Albin som kom till oss juli 2010. Vi väntar nu nummer 2 som räknas komma till Maj 2011 till oss. Här kommer jag skriva om livet som mamma och sambo och våran vardag.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Facebook


Skapa flashcards