familjenperssons

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Persson - 26 oktober 2010 07:45

Dagens göra är först BM besök och därefter väntar ett besök hos BVC för sprutor och vägning av albin. Våran tisdag hittils. Igår var jag som sagt på stan hitta lite som jag handla till mig själv vart det 1 kofta , 1 linne. Tobbe fick underkläder och Albin fick strumpor. Sandra kom ner en sväng hon med från ingenstans och handla en massa hon med innan hemgång vart det en lunch hungrig som man är jämt och gravid =) Sen på eftermiddagen vart det handling på Maxi som varje måndag och efter det middag och bad med albin innna sovdags. Inatt som Albin 13 timmar helt sjukt underbart vart vi alla 3 var utvilad imorse. En pigg mamma idag =)



En glad Albin nu på morgonen sötaste barn      Hoppas vi slipper feber och ont efter sprutorna idag..

Av Emma Persson - 25 oktober 2010 20:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Persson - 25 oktober 2010 07:50

Tidig morgon här idag. Tobbe har nyss gått till skolan och jag har nyss betalt alla räkningar så nu är man fri en månad till underbart. Idag ska jag och Albin ner på stan och handla lite jag behöver nya leggins och koftor se vad man mer hittar =) Alla 3 har sovit underbart i natt albin sover verkligen hur bra som helst nu lätt och lägga på kvällen och sover hela nätter verkligen så skönt.. I morgon ska jag på inskrivning hos Barnmorskan ska blir spännande =) Albin sover och jag ska äta frukost och sedan fixa mig inför staden..


Av Emma Persson - 24 oktober 2010 18:11

En lugn och skön söndag har vi haft idag vart ute på promenad hela familjen i sköna vädret och bara haft det mys och åt god middag när vi kom hem och sen kolla jag och albin kolla på film medans tobbe plugga lite. Nu har vi nyss lagt albin och tobbe badar och sen ska vi göra varma mackor och se film mys =) I morgon ska jag och albin på stan och handla lite smått och gott som behövs det blir dagen i morgon det. Har en del i veckan som är inbokat..


Dagen igår vad trevlig handla en massa så var helt slut när jag kom hem men nöjd med allt somna gott igår kväll..

Av Emma Persson - 23 oktober 2010 08:15

Idag åker jag , tindra , och sandra med hennes mamma till Sundsvall och ska på bästa IKEA idag ska det handlas =)


Av Emma Persson - 22 oktober 2010 09:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Persson - 21 oktober 2010 12:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Persson - 21 oktober 2010 09:37

Kylig morgon idag verkligen var ute för en stund sen och skulle boka en tvättid tills i morgon och det var hur kallt som helst ute så idag ska jag upp till förådet och hämta vinterjackorna , mössor och vantar..  Albin har allt han behöver till vintern så han är klar han. Idag ska jag bara ta det lugnt kanske går över till fru sandra som varje dag och pratar skit och kollar på deras nya möbel dom köpt :) Och vi ska få deras stora hylla kommer bli perfekt till allt vi ska handla på ikea bilen kommer vara proppas när vi åker hem..


Några som frågat om magbilder och det kommer jag lovar =)

Presentation


Emma heter jag och är 21 år gammal och bor tillsammans med min sambo och vår son Albin som kom till oss juli 2010. Vi väntar nu nummer 2 som räknas komma till Maj 2011 till oss. Här kommer jag skriva om livet som mamma och sambo och våran vardag.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Facebook


Skapa flashcards