familjenperssons

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Mysig morgon

Av Emma Persson - 29 oktober 2010 07:54

Idag vakna jag och albin klockan 7 och då hade han sovit sen efter 6 igår kväll och hade en matpaus klockan 5 imorse sen somna han om en stund till skönt så nu är vi pigg och glad =) Hade en mysstund albin jag och bebis i magen tog fram Angelsounden och lyssnade på busen i magen och det ticka på så fint där inne underbart    och medans jag lyssna låg albin ochn skratta bredvid så vi vara alla glada och lyckliga. En bra start på denna Fredag verkligen =) Idag är det bästa dagen i vecka och det innebär fredagsmys i massor!!!



           


  


Albin fick denna mössa igår av Sandra när vi var på stan det tackar han för =)

 
 
sandra

sandra

29 oktober 2010 09:53

kunde han ha den?

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lisa

29 oktober 2010 12:59

Hej
har du en egen angelsound eller har du lånat den?

 
Sofie

Sofie

29 oktober 2010 14:06

Åh har du ett angelsound, va avis jag blir, vågar inte köpa ett för jag är så rädd för o inte hitta.
Härligt att du hörde det picka på, jag får höra på onsda igen, längtar som tusan dit trots att den grejar o donar.

Fint du har gjort om bloggen =)

Hoppas ni får en underbar helg!

http://daughterofrock.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Persson - 20 november 2010 20:29

Nu bloggar jag på blogg.se så nu hittar ni mig där och min nya blogg. Kommer fortsätta skriva om våran vardag där och alla inlägg kommer vara öppen för alla :) Adress : www.familjenperssonss.blogg.se     P.s Min design kommer upp snart :) ...

Av Emma Persson - 13 november 2010 11:00

Idag sov vi alla 3 till klockan halv 9 underbart skönt var det utvilad med andra ord :) Idag kommer Maria med familj på besök och ska fika tårta och umgås med det ska bli trevligt. Albin sover sin lilla tur nu och jag ska städa lite och sen ta en dus...

Av Emma Persson - 12 november 2010 09:23

Veckan bästa dag är här och jag är glad för jag och min son sov till halv 9 :) Idag ska jag och Albin handla på Maxi med tobbes pappa medans tobbe är i skolan så slipper vi göra det så sent i eftermiddag. Ska handla present till tobbe till fars dag o...

Av Emma Persson - 10 november 2010 13:53


Idag ska vi fira våran dag min och tobbes. Vi firar i morgon 4 år men eftersom tobbe går i skolan i morgon och sen ska bort på kvällen så firar vi vår dag idag i stället. Så ikväll ska vi mumsa kex, ost, vindruvor, och cider :)      ...

Av Emma Persson - 10 november 2010 13:49

Släppte ut katterna nyss på vår balkong och skulle se hur dom reagera med snön tog lite bilder på dom :)                     ...

Presentation


Emma heter jag och är 21 år gammal och bor tillsammans med min sambo och vår son Albin som kom till oss juli 2010. Vi väntar nu nummer 2 som räknas komma till Maj 2011 till oss. Här kommer jag skriva om livet som mamma och sambo och våran vardag.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Facebook


Skapa flashcards