familjenperssons

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Emma Persson - 29 oktober 2010 10:47

Idag ska vi tvätta mellan 12-15 och där i mellan ska vi åka och handla lite inför helgen på Ica Maxi. Och till middag idag blir det tacos som varje fredag mums =)

Har nyss fixat E-legitamtion via datorn och fixat med mammapenningen så nu är det klart och förlängt mitt avtal och dagar. Kommer ha många dagar kvar med albin när nummer 2 kommer så ska planeram lite hur jag ska göra där längre fram men nu förlängde jag dit jag vet sen får jag se hur jag gör innan bebis 2 kommer hinner jag planera sen längre fram, var verkligen tufft hur man kunna fylla i och skriva under och ha sig enkelt och smidigt inte en dag försent =) Annars albin sover och tobbe är i skolan slutar halv 12 han och jag ska fixa lite med tvätten och så. I onsdags var vi och lämna in kontraktet som vi har skrivit under så nu är det klart med och lägenheten är våran nu, väntar vi bara tills vi får nycklarna och kan flytta in längtar ska blir helt underbart med bottenvåning med egen uteplats perfekt när man har barn och allt med så.


Visa full storlek


där röda pricken är våran lägenhet kommer bättre bilder sen =)

Av Emma Persson - 29 oktober 2010 07:54

Idag vakna jag och albin klockan 7 och då hade han sovit sen efter 6 igår kväll och hade en matpaus klockan 5 imorse sen somna han om en stund till skönt så nu är vi pigg och glad =) Hade en mysstund albin jag och bebis i magen tog fram Angelsounden och lyssnade på busen i magen och det ticka på så fint där inne underbart    och medans jag lyssna låg albin ochn skratta bredvid så vi vara alla glada och lyckliga. En bra start på denna Fredag verkligen =) Idag är det bästa dagen i vecka och det innebär fredagsmys i massor!!!



           


  


Albin fick denna mössa igår av Sandra när vi var på stan det tackar han för =)

Av Emma Persson - 29 oktober 2010 07:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emma heter jag och är 21 år gammal och bor tillsammans med min sambo och vår son Albin som kom till oss juli 2010. Vi väntar nu nummer 2 som räknas komma till Maj 2011 till oss. Här kommer jag skriva om livet som mamma och sambo och våran vardag.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards