familjenperssons

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Emma Persson - 18 oktober 2010 19:48

På lördag ska jag till ikea med familjen Leinonen och då ska det handlas mås tro har lite vi måste ha så tänke passa på då när man äntligen tar sig dit =)


Matstol till Albin *då det är dags att få börja smaka lite om en månad ungefär*

Skedar och skålar till Albin

Lampa till Albin

Vardagsrumsbord

Ljus och lyktor

Blommor och krukor till fönstrerna

Klädsel till soffan *ska i alla fall vad som finns och se om någon passar*


Lite av det jag ska ha sen bruka det alltid bli lite extra när man är där =)


  


  


  


  


  

     

Av Emma Persson - 18 oktober 2010 11:16

Nyss hemkommen från promenad med en mamma från mammagruppen som bor precis här där jag bor nästan. Gick i spåret med vagnarna och deras hund skönt var det och få röra på sig gäller och passa på innan vintern kommer och man blir stor och klumpig. Albin sover fortfarande la han i sängen när vi kom in och han somna om. Och jag ska snart göra mig lite lunch och se om vaktmästaren kommer snart och kolla på vårt golv som har gått sönder. Annars idag ska vi handla i eftermiddag som varje måndag :) Våran dag hittils!!


  


Någon bild vi tog för nån morgon sedan snuttis   



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emma heter jag och är 21 år gammal och bor tillsammans med min sambo och vår son Albin som kom till oss juli 2010. Vi väntar nu nummer 2 som räknas komma till Maj 2011 till oss. Här kommer jag skriva om livet som mamma och sambo och våran vardag.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards