familjenperssons

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Emma Persson - 16 oktober 2010 06:54

Tidig morgon denna lördag hade en pigg liten son som ville gå upp redan halv 7 och ha mat bara och gå upp och vara glad =) Han sitter nu i sin babysitter och pratar för sig själv goskiten.. Ska inte klaga för han sover så bra på nätterna och till och med hela nätter i bland så jag är nöjd =) Igår var det inte så mycket bloggande hade lite annat och göra. Men i alla fall så vart det Tacobuffe hos Niklas och Sandra alltid lika trevligt och vara med dom. Så vid 6 gick vi hem och bada lilleman och sedan gav han mat och sedan somna han med en gång så han var trött.. Och jag och tobbe kollade på Idol och Wallander la mig inte först 11 igår kväll och det har jag inte på en evighet bruka alltid somna vid 9 annars haha sån kul sambo är jag =) Det var gårdagen det med korta ord..


Idag Lördag ska vi vara barnvakt åt Justin *Sandras son* för dom ska ut och åka båt cinderella och kommer hem imorgon kväll så då ska vi vara med justin ett dygn :) Så ska hämta honom vid 10 idag och sen är det full gång så idag får man prova på livet som 2 barnsmamma ett dygn spännande :) Det är våran dag idag det..


  


En bild på min glad skit som jag tog nyss .. Älskade son :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emma heter jag och är 21 år gammal och bor tillsammans med min sambo och vår son Albin som kom till oss juli 2010. Vi väntar nu nummer 2 som räknas komma till Maj 2011 till oss. Här kommer jag skriva om livet som mamma och sambo och våran vardag.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards