familjenperssons

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Emma Persson - 12 oktober 2010 19:43

Idag hade vi tvättid som sagt och det gick snabbt och smidigt vart bara 2 maskiner idag bruka annars bli 4 men hade inte så mkt tvätt så det gick snabbt och smidigt skönt :) Albin somna för en halvtimme sen och sover söt i säng nu lill gubben. Febern har gått ner i alla fall så det är skönt hoppas han mår bättre i morgon så vi kan gå på mammagruppen så kul och träffa andra barn och mammor ju :) Nu ska jag kika runt lite och sedan krypa upp i soffan och se lite tv innan jag intar sängen jag med så trött hela tiden känner verkligen att mitt störta gravsymtom är min trötthet så var det med albin med men hoppas det går över snart :) Älskar och vara gravid helt underbart så man ska inte klaga!! Nu ska jag svara på era kommenatarer.. jag är LYCKLIG!!!



Av Emma Persson - 12 oktober 2010 15:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma Persson - 12 oktober 2010 13:05

Albin är förkyld och har lite feber lill älskligen då.. Hemskt och se sina barn sjuka och dåliga fya. Får hoppas det går över fort på honom så han blir frisk snart :)

Tobbe skulle köpa hem näsdroppar och alvedon på väg hem från skolan så vi har för det kommer behövas. Han sitter i sin babysitter nu och småpratar för sig själv och har sig så med är han i alla fall fast han är förkyld. Annars idag ska vi tvätta mellan 15-18 när tobbe kommer hem så det är de som ska göras idag kul tisdag :)

till middag blir det korvstroganoff och ris mums..


  




Kul att det är så många som vill följa oss igen , och lösenordet har jag gett till visa som har frågat och det gäller från nu för vissa inlägg kommer jag låsa så ni vet. Nu ska jag byta bajsblöja och fixa här hemma lite hörs senare :)

Av Emma Persson - 12 oktober 2010 11:04

Äntligen har jag en blogg som jag har velat fram å tillbaka hur jag skulle göra om jag skulle skapa en eller inte men nu så fixade jag en blogg här så nu är det bara och skriva. Valde bloggplatsen i stället för blogg.se för dom har ständiga problem med att ladda upp bilder och logga in så därför valde jag här. Det som är bra med bloggplatsen är att man kan löseordskydda visa inlägg och det kommer jag göra så vill ni ha LÖSEN till dom INLÄGG jag kommer SKYDDA så får ni lämna en kommentar :)


Rara Emma - www.mammatillviggo.bloggplatsen har fixat min blogg super nöjd enkel och snygg tack gumman för hjälpen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emma heter jag och är 21 år gammal och bor tillsammans med min sambo och vår son Albin som kom till oss juli 2010. Vi väntar nu nummer 2 som räknas komma till Maj 2011 till oss. Här kommer jag skriva om livet som mamma och sambo och våran vardag.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Facebook


Skapa flashcards